Subject: Ürituse korraldamise teavitus
From: "Klaarika Martmaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 14:56:53 +0300

Tere

Lääne prefektuur soovib korraldada Pärnu jõel spordiürituse/ -võistluse
jõustruktuuridele – vajame selleks Transpordiameti kooskõlastust kuna tegu
on laevatatava osaga Pärnu jõest.

Ürituse peakorraldaja on Lääne prefektuuri prefekt Kaido Kõplas.

Üritus toimub 04.09.2024 kella 12.00-18.00 ( need on maksimaalsed ajad)

Võistluse start antakse Papiniidu silla juurest kell 14.00-15.00 ja
võistlusrada liigub sealt suunaga  ümber pärnu vana silla, kus
tagasipöörde sooritanud paadid aerutavad finishisse tagasi Aloha klubi /
Suncity kai ääres (ca 200m vanast sillast tagasi sõida Papiniidu poole),
kus paadid veest välja tuuakse.

Kokku osaleb tänavu kuus meeskonda kuue paadiga. Ühes paadis on seitse
võistlejat. Teised veeliiklejad saavad jõel liigelda.

Võistlejaid turvab Lääne prefektuuri kolmeliiklmelise meeskonnaga kaater
ja üheliikmeline jeti, kes siis reguleerivad ka liiklust jõel. Võistluse
ajal ujukeid ja toobreid jõkke me ei paigalda.

Sama üritus toimus meil Pärnu jõel ka 04.09.2022.

Lisainfo vajadusel võtke palun minuga ühendust.

Lugupidamisega

Klaarika Martmaa

Juhiabi

Lääne prefektuur

444 6405

[email-masked] <mailto:[email-masked]>